کد مطلب: 55920
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:
سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های امنیت از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های تامین امنیت یکی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم تا ذهنیت‌های منفی درباره ناامنی در این استان برطرف شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا به کارکنان پرتلاش و خدمتگزار نیروی انتظامی، اظهار داشت: فلسفه هفته نیروی انتظامی این است که عملکرد و اقدامات یک ساله خود را به سمع و نظر مردم عزیز برسانیم و به اهمیت نقش مردم در تولید امنیت اشاره داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این بازه زمانی باید با مروری بر عملکرد و برنامه‌های قبل، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و با مشارکت و همکاری درون و برون سازمانی سعی بر این داشته باشیم امنیت را که یک تولید اجتماعی است به بهترین نحو برای مردم ایجاد کنیم. برنامه‌ریزی دقیق و دقت نظر در اولویت کاری کارکنان ناجا قرار دارد و بر اساس شاخص‌های تعیین شده در ایجاد امنیت، باید برای آرامش و اطمینان خاطر مردم گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های تامین امنیت یکی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، گفت: ما باید این ذهنیت و باور غلط که در این استان امنیت وجود ندارد را با خدمات انتظامی مضاعف و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق توسط رسانه‌ها در مورد فرهنگ ناب این استان، بزداییم.

قنبری تصریح کرد: اگر امروز شاهدیم که این استان با داشتن یک هزار و 800 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه با تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است، به دلیل همراهی و همکاری مردم شریف همیشه در صحنه استان است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و همچنین کشف جرائم در استان برنامه‌های مفصل و دقیقی داریم، افزود: تولید امنیت فرآیند پیچیده‌ای دارد که همه دستگاه‌های مرتبط و مردم در این حوزه نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت قابل قبول فعلی حاکم در استان به برکت خون شهدا کحقق شده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند و امنیت پایدار و قابل قبول رهبر معظم انقلاب را در جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark