کد مطلب: 46920
 
53 کیلوگرم تریاک از منزل قاچاقچیان در زاهدان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف 53 کیلو گرم تریاک در بازرسی از دو منزل و دستگیری پنج قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
 
به گزارش زاهدانه، فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه قاچاقچیان در یک واحد مسکونی اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی مواد مخدر کرده اند اکیپی از ماموران زبده و تخصصی شهرستان زهدان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ" غلامرضا جعفری" افزود: مامورین پس از انجام اقدامات تخصصی، پلیسی و حصول اطمینان از صحت خبر، موفق به شناسایی منزل مورد نظر شدند.
وی گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضایی از منزل مورد نظر بازرسی کرده و مامورین موفق به کشه 49 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
جعفری تصریح کرد: ماموران در این عملیات موفق به دستگیری چهار قاچاقچی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای موفقیت آمیز یک عملیات پلیسی دیگر خبر داد و گفت: در این عملیات مامورین کلانتری 13 شیرآباد موفق به شناسایی منزلی شدند که اقدام به فروش مواد مخدر می کند که پس از هماهنگی با مراجع قضایی منزل مورد نظر بازرسی قرار گرفته و مقدار چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و دراین خصوص یک متهم را نیز دستگیر کردند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark