کد مطلب: 31124
 
برگزاری کارگاه‌های شعر در ۱۲ استان کشور با حضور اساتید برجسته
قادر طراوت‌پور دبیر اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر گفت: به منظور ارتقای سطح شاعران در استان‌های کشور و در راستای برنامه‌های جشنواره، کارگاه‌های شعر در ۱۲ استان کشور برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۶
برگزاری کارگاه‌های شعر در ۱۲ استان کشور با حضور اساتید برجسته
 
به گزارش زاهدانه ، قادر طراوت پور، دبیر اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر از برگزاری کارگاه‌های شعر در 12 استان کشور خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها با هماهنگی ادارات کل استان و با حضور شاعران استانی برگزار می‌شود. در هر یک از این کارگاه‌ها چهره‌های شاخص استان حضور خواهند داشت.

طراوت‌پور درباره کارکرد این کارگاه‌های هنری در ایام برگزاری جشنواره شعر فجر گفت: این نشست‌ها به نقد و بررسی و گفت‌و‌گو پیرامون شعر خواهند پرداخت. در هر یک از این نشست‌ها دو نفر از چهره‌های شاخص ملی به انتخاب کمیته علمی به استان مورد نظر اعزام می‌شوند تا به عنوان استاد کارگاه به نقد شعرهای شاعران جوان بپردازند.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر درباره استان‌های انتخاب شده برای این منظور گفت: در مرحله اول، این کارگاه‌ها در استان‌های خراسان رضوی، بوشهر، گلستان، مازندران، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، خوزستان، ایلام، بندرعباس، گیلان و سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: دیگر استان‌ها نیز در برنامه‌های آینده کمیته علمی انتخاب می‌شوند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد. تلاش خواهیم کرد تا این کارگاه‌ها به تناوب در تمامی استان‌ها برگزار شوند.



انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : خبرگزاری فارس