کد مطلب: 57144
 
انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور
دبیرخانه هفدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور فراخوان این دوره از جشنواره را منتشر کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از عصرهامون، براساس اطلاعات منتشر شده در این فراخوان، زائران سرزمین نور و مناطق عملیاتی می‌توانند آثار ادبی خود با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس را به این دبیرخانه ارسال کنند.

آثار قابل ارسال به هفدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در چهار بخش مردمی، حرفه‌ای، ویژه و بین الملل ارائه و داوری می‌شود.

در ادامه این فراخوان منتشر شده است که آثار قابل ارائه در بخش حرفه‌ای هفدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور شامل شعر، داستان، عکس حرفه‌ای، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم افزار، تحقیق و پژوهش است و بخش مردمی متن ادبی، خاطره، دلنوشته، عکس و تلفن همراه را شامل می‌شود.

همچنین در بخش ویژه آثار در بخش‌های عکس یادگاری، دلنوشته یادگاری، نامه یادگاری، فیلم ۶۰ ثانیه‌ای و در بخش بین الملل نیز شعر، داستان، عکس حرفه‌ای، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم افزار، تحقیق و پژوهش، متن ادبی، خاطره، دلنوشته، عکس و تلفن همراه قابل ارائه هستند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور، پنجم آذر ماه ۱۳۹۸ می باشد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن گویا ۰۲۱۳۵۹۴۹۸۳۰ الی 1 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.sarzaminenoor.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark