کد مطلب: 61824
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی سراوان خبر داد:
توزیع ۳۳۰ تن قیر رایگان به شهرداری سراوان
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی سراوان از توزیع ۳۳۰ تن قیر رایگان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف بازآفرینی شهری در سال جاری خبر داد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، منصور باران زهی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۶۰ هکتار از مساحت محلات حاشیه شهر سراوان دارای مصوبه ستاد بازآفرینی شهری است که چهار محله سکونتگاه را در خود جای‌داده به‌طوری که جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر را در این محلات سکونت دارند.

وی افزود: تخصیص قیر رایگان به شهرداری سراوان به‌منظور بالابردن شاخص‌های کالبدی در محلات مسکونی و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله‌های مورد هدف برنامه‌ریزی شده که شهرداری‌ موظف است سهمیه قیر را صرف معابر بدون آسفالت یا نیازمند ترمیم آسفالت کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان از اجرای عملیات اصلاح و بهسازی معابر کهنه قلعه این شهر با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای بهبود کیفیت زندگی در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری و همچنین ارتقای سرانه‌های مربوط به خدمات و زیرساخت‌های شهری در سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

باران زهی ادامه داد: به‌زودی با اتمام این پروژه حدود ۶ هزار نفر از ساکنان این محله حاشیه‌نشین سراوان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اداره در قالب برنامه بازآفرینی شهری می کوش دد تا ناهمگونی کالبدی در حاشیه شهر رفع شود و سرانه زیستی را تغییر دهد اظهار امیدواری کرد با تأمین اعتبارات لازم شاهد افزایش کیفیت زندگی و ارتقا سطح رفاه اجتماعی مردم شریف این مناطق باشیم.

انتهای خبر/


Share/Save/Bookmark