کد مطلب: 32394
 
Adobe Flash Player 13.0.0.182 Final ؛
نسخه نهايي "Flash Player"براي تمامي مرورگرهاي اينترنتي + دانلود
براي پخش بسياري از فايل ها در محيط اينترنت نياز به نرم افزار فلش پلير داريد كه مي توانيد نسخه نهايي آن را از صفحه اورژانس IT دريافت كنيد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
 
Adobe Flash Player 13.0.0.182 Final
به گزارش زاهدانه ، فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب Flash Player دارند.
 
 
البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
 
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3 
- افزایش کارایی
 
Flash Player  براي اينترنت اكسپلورر



Flash Player  براي ساير مرورگرها

Share/Save/Bookmark