کد مطلب: 61914
 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:
آغاز عملیات بهسازی بلوار کلات شیرآباد زاهدان به طول یک و نیم کیلومتر
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز بهسازی و آسفالت بلوار کلات شیرآباد زاهدان به طول یک و نیم کیلومتر در راستای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه بازآفرینی شهری راهکاری برای ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار در محله‌های ناکارآمد شهری است، بیان کرد: برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این بلوار تا سال آینده ۵۰ هزار نفر از جمعیت حاشیه شهر زاهدان ساکن در شیرآباد از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اداره کل ساماندهی حاشیه شهرهای استان را در اولویت کاری خود قرار داده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال توسط این ارگان در مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده ۱۲ شهر سیستان و بلوچستان در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف، ساخت فضاهای تفریحی و تأمین قیر رایگان برای شهرداری‌ها از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark