کد مطلب: 34276
 
پرواز نجف-زاهدان مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کرمان شد
هواپیمای حامل زائران سیستانی و بلوچستانی که از نجف اشرف عازم شهر زاهدان بودند به دلیل نیاز به فوریت های پزشکی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کرمان شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
پرواز نجف-زاهدان مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کرمان شد
 
به گزارش زاهدانه ، پرواز شماره 3428 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که مقرر بود ساعت 18.45 دقیقه عصر امروز در فرودگاه بین المللی زاهدان بر زمین بنشیند به دلیل نیاز به خدمات فوری پزشکی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کرمان شد.

سخنگوی فرودگاه های سیستان و بلوچستان با تایید این خبر در گفتگو با مهر اظهار داشت: این پرواز به متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تعداد 130 مسافر به دلیل وخامت حال یکی از مسافران دقایقی پیش از برج مراقبت فرودگاه کرمان درخواست فرود اضطراری کرد و در این فرودگاه بر زمین نشست.

حمید رضا پارسا بیان داشت: ایرباس 320 به شماره پرواز 3428 حامل زائران ایرانی که از فرودگاه جده به طور مستقیم به سمت فرودگاه بین المللی زاهدان در حرکت بود به دلیل وخامت حال یکی از مسافران مجبور به فرود در فرودگاه کرمان شد.

وی بیان داشت: هنوز اطلاع دقیقی در خصوص حال مسافر این پرواز و نیازمند به خدمات پزشکی در دست نیست.

پارسا افزود: این پرواز پس از دریافت خدمات پزشکی به مسیر خود ادامه خواهد داد و لذا استقبال کنندگان و خانواده های زائران ایرانی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ورود این پرواز به فرودگاه بین المللی زاهدان می توانند با اطلاعات پرواز با شماره 199 تماس بگیرند.

Share/Save/Bookmark