کد مطلب: 54166
 
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد مطرح کرد
انقلاب اسلامی اقتدار استکبارجهانی را در هم شکست/ بزرگترین دستاورد سیاسی، رهایی از سلطه نظام استکبار است
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی امید را در دل ملت های جهان زنده کرد، گفت: این انقلاب باعث شد اقتدار استکبارجهانی در هم شکسته شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۲۵
 
مولوی جان داد نارویی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه مردمی بودن شاخصه مهم پیروزی انقلاب است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی امید را در دل ملت های جهان زنده و اقتدار استکبار جهانی را در هم شکست.
وی رهایی از سلطه نظام استکبار و استقرار نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین دستاوردهای سیاسی انقلاب برشمرد و گفت: وحدت و همبستگی مردم در اقصی نقاط کشور نقش مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کرد بگونه ای که استقرار نظام و استقلال کشور مبتنی بر اراده مردم شکل گرفت.

انقلاب اسلامی پشتوانه مستضعفان و محرومان است
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه محکمی برای محرومان و مستضعفان است، افزود: قبل از انقلاب هیچ چیز نداشتیم اما بعد از انقلاب با ایثار، از خود گذشتگی، جانفشانی امام راحل، شهدا و ملت ایران توانستیم از نفت، گاز، راه، کشاورزی و غیره برخوردار شویم که اینها همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابی است که امام راحل آن را تاسیس کرد.

بصیرت افزایی مهمترین دستاورد انقلاب
وی بصیرت افزایی و پایبندی به اعتقادات دینی و اسلامی را مهمترین دستاورد دیگر انقلاب اسلامی بر شمرد و ادامه داد: قبل از انقلاب، ایران هیچ جایگاهی در عرصه های علم، تولید و فناوری نداشت اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی و با هدایت های مقام معظم رهبری و ولایت پذیری ملت ایران دارای فناوری در عرصه های علمی، تکنولوژی، هسته ای و غیره هستیم.

ولایت مداری ملت ایران، استکبارجهانی را نگران کرده است
وی انقلاب اسلامی را انقلابی دینی و معنوی خطاب کرد و گفت: ایام دهه فجر ایامی سراسر خوشحالی، جشن و پیروزی است.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی جهان است، افزود: باید دنباله رو ولایت فقیه باشیم تا دشمنان نتوانند خدشه ای به انقلاب وارد کنند.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد در پایان خاطر نشان کرد: ولایت مدار بودن و پایبندی ملت ایران به اعتقادات دینی و اسلامی باعث نگرانی استکبار جهانی شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark