کد مطلب: 56966
 
همزمان با سراسر کشور؛
کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در زاهدان آغاز به کار کرد
مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: کمپین «نه به چهارشنبه‌ سوری خطرناک» در زاهدان همگام با سراسر کشور از شنبه هفته جاری،آغاز به کار کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
 
علی نجفی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: در راستای تبادل و بررسی طرح های تبلیغاتی چهارشنبه آخر سال، نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان‌های آتش‌نشانی کلان‌شهرهای کشور در قالب کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در سازمان آتش‌نشانی تهران برگزار و کار این کمپین با برگزاری این جلسه در سطح کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: در قالب کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» آموزش های شهروندی در جهت مقابله با آسیب های احتمالی سه شنبه پایانی سال به مردم ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته اجرای این شعار توسط مردم در اکثر نقاط کشور، موجب شد تلاش‌های ما مؤثر شده و حوادث کاهش یابد، البته امسال هم تصمیم داریم کمپین را راه بیندازیم که رویکردمان هم همراهی با خانواده‌ها و فرزندان است.

این مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط همه شهروندان، خاطرنشان کرد: شماره تماس 125 سازمان آتش نشانی، آماده ارائه خدمات در حوادث مختلف می باشد.

وی در پایان از تمام شهروندان زاهدانی و هم استانی ها در خواست کرد تا به این کمپین بپیوندند.

انتهای پبام/
Share/Save/Bookmark