کد مطلب: 55426
 
فرماندار زاهدان خبر داد
معرفی اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در زاهدان
فرماندار شهرستان زاهدان از معرفی معتمدان هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: هشت نفر معتمد هیات اجرایی به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۴
 
به گزارش زاهدانه، مجتبی خانجانی با اشاره به روند برگزاری انتخابات شوراها در زاهدان اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات از 25 اسفند ماه 1395 فعالیت رسمی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است.
وی در خصوص جزئیات و روند مراحل قانونی انتخابات شوراها گفت: قوانین و مقررات اجرایی انتخابات فرمانداران و بخشداران را موظف کرده است با دعوت از 30 نفر از معتمدان شهرها و روستاها اقدام به انتخاب اعضای هیات اجرایی کنند که پس از ارائه لیست پیشنهادی از سوی آنان افراد مورد نظر برای تایید صلاحیت به هیات رئیسه معرفی می شوند.
این مسئول اعضای اصلی هیات اجرایی را هشت نفر اعلام کرد و افزود: علی کریمی، عبدالحکیم ریگی میرجاوه، فرشاد گرگیچ، اسماعیل ریگی لادز، غلامرضا رضایی، عبدالرحمن حسن زهی، محمد صفدری و یار محمد حسین بر اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات هستند.
فرماندار زاهدان اعضای علی البدل هیات اجرایی را هم معرفی کرد و ادامه داد: منصور تاجری، علی خیور، محمد جهانتیغی و منصور پروین به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات معرفی شدند.
لازم به ذکر است که ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ۳۰اسفند ماه 1395 آغاز و تا ۶فروردین ماه 96 ادامه دارد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark