کد مطلب: 45346
 
آغاز ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواري سنجش مهارت در سال جاري
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان گفت:ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح شنبه مورخ 5/2/1394 آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 15/2/1394 ادامه می يابد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
آغاز ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواري سنجش مهارت در سال جاري
 
محمد جهانتیغی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه با اعلام اين خبر گفت : نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ 8خرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان ، درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در اولین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394 بيان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.
جهانتیغی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند. داوطلبین شرکت در این آزمون ها می توانند از تاریخ 4/3/94 تا تاریخ 6/3/94 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.
وی ادامه داد: قبول شدگان در آزمون کتبی باید بر اساس برنامه زمانبندی شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.
جهانتیغی در پایان با اشاره به تمهیدات لازم جهت اجرای هر چه بهتر آزمون های فوق از تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون خبر داد که متقاضیان می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark