کد مطلب: 57352
 
دستگیری ۹ سارق مسلح در سیستان وبلوچستان
در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری ۹ سارق به عنف و مسلح در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و خاش ۱۰ فقره انواع سرقت کشف شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ سردار محمد قنبری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در سطح استان ۹ سارق مسلحِ تحت تعقیب مقامات قضائی را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی لازم قضائی طی ۴ روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و خاش ۹ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها مقادیری سلاح گرم و سرد و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری، ۳ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه کشف و متهمان در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۶ فقره سرقت تلفن همراه و یک فقره سرقت موتورسیکلت و ۲ فقره سرقت معابراعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن، سرقت‌های مسلحانه و به عنف اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark