کد مطلب: 61852
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد:
تکمیل ۹۰۰ پروژه عمرانی و تولیدی در مناطق روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۹۰۰ پروژه عمرانی و تولیدی در مناطق روستایی و عشایری تکمیل شده که در دهه فجر بهره برداری می رسد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمدرضاحسینی در نشست و بیناری ستاد کشوری کمیته روستایی و عشایری بیان کرد: بمناسبت سالگرد پیروزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۹۰۰ پروژه کشاورزی، تولیدی، عمرانی وخدماتی در مناطق روستایی و عشایری با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: عمده این پروژه ها مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و ادارات وابسته این سازمان، شرکت توزیع برق، بنیاد مسکن، تجهیز و نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، بانک کشاورزی، علوم پزشکی، بسیج سازندگی، آب وفاضلاب روستایی و کمیته امداد امام خمینی است.

حسینی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی، جشن های ویژه انقلاب اسلامی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی و اعزام اکیپ ها، برپایی نمایشگاه ها در مناطق روستایی و عشایری از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته روستایی و عشایری استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark