کد مطلب: 56939
 
امام جمعه زاهدان؛
بهشت برای عوامل حوادث تروریستی حرام است/بیمه شدن انقلاب با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی باشکوه22 بهمن
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بهشت بر افراد پست و مزدورانی که دست به اقدامات ددمنشانه و وحشیانه ای به مثل حادثه تروریستی محور مواصلاتی خاش_زاهدان می زنند و عده ای از مردم بیگناه را به شهادت می رسانند، حرام است واز جهنمیان به شمار می روند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، افزود: حادثه تروریستی روز چهارشنبه گذشته در محور خاش- زاهدان که به وسیله عناصر تکفیری انجام شد، منجر به شهادت جمع انبوهی از جوانان پاک و مدافعان کشور که در مسیر بازگشت به خانه هایشان بودند، شد که این مصیبت وارده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و مردم تسلیت عرض کرده و برای مجروحان حادثه نیز آرزوی عافیت و بهبودی را خواستاریم.

به گفته امام جمعه زاهدان، افراد پست و مزدورانی که دست به چنین اقدامات ددمنشانه و وحشیانه ای زده و عده ای از مردم بیگناه را به شهادت می رسانند در این فکر باطل به سر برده که در قیامت با پیامبر(ص) محشور می شوند اما این کوردلان خیالی باطل دارند بهشت بر آنها حرام بوده و از جهنمیان به شمار می روند، لعنت خدا بر اینها و حامیانشان باد، تردیدی نیست کسانی که اهل تفکر تکفیری هستند کافر بوده و جایگاهشان در جهنم است.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه افزود: جشن چهلمین سال پیروزی انقلای اسلامی در اقصی نقاط کشور به بهترین شکل ممکن با حضور میلیونی مردم برگزار شد و مردم با این حضور منسجم خود بار دیگر انقلاب را بیمه کردند.

سلیمانی در تکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: این حضور آن هم در شرایطی که مقامات آمریکایی سخن از پایان عمر انقلاب سر می دادند بسیار حائز اهمیت بود و همه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و منجر به شکستی سنگین بر دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: نمایش قدرت و اتحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث نمایان شدن خطای محاسبات دشمنان در برنامه ریزی شان و سنگین تر شدن مسئولیت سنگین دولت مردان شده است.

وی در ادامه سخنان خود به بیان دستاوردهای راهپیمایی22 بهمن اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه جمهوریت، نمایش قدرت و اتحاد مردم، امیدواری به دوستداران داخلی و خارجی، زمان شناسی ملت از جمله دستاوردهای این حضور میلیونی مردم بود.

سلیمانی تصریح کرد: راهپیمایی امسال به قدری با اهمیت بود که رهبر انقلاب بیانیه مهمی علاوه بر تشکر از مردم در راستای گام دوم انقلاب صادر کردند، این راهپیمایی یکی‌ دیگر از حماسه سازی‌های این چهار دهه بود، چرا که در این چهل سال مردم بسیار فداکاری کردند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مردم ما همان مردمی هستند که با تقدیم صدها هزار شهید، جانباز و آزاده از مرزهای کشور پاسداری و حفاظت کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان افتد، این مردم با فداکاری و ایثار علیرغم تمام مشکلات معیشتی به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در تمام صحنه های انقلاب حضور باشکوهی از خود به نمایش گذاشتند.

وی گفت:جمهوری اسلامی طی این چهل سال خدمات بسیاری در عرصه آموزش، گاز،برق، آب، درمان وبهداشت و غیره به مردم ارائه کرده است، امروزه هنوز تعدادی لوکس ترین ماشین ها و خانه ها را در اختیار دارند اما تعدادی حتی قدرت خرید حتی تهیه یه بلیت را هم ندارند، انقلاب برای این مملکت خیلی کارها کرد اما آیا دولت مردان ما توانسته اند برای این ملت سنگ تمام بگذارند؟

سلیمانی اذعان کرد: مردم با کفش پاره و شکم گرسنه آمدند زیر باران و برف آمدند ‌اما آیا مسئولان و دولت مردان ما جواب این زحمات را داده اند؟ شعار ما نه غربی و نه شرقی بود شعار ما در این مملکت مساوات بود.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: همین الان با همه گله‌گزاری‌ها این مردم پشت به نظام و انقلابشان نکرده‌ و با دِینی که به شهدای خود دارند همیشه پای انقلاب و رهبری خود بوده اند اما دولت مردان ما حق این مردم را نباید پایمال کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark