کد مطلب: 54959
 
در پی سفر دکتر حسن روحانی به سیستان وبلوچستان
روابط عمومی استانداری استان مانع ورود خبرنگاران به فرودگاه زاهدان شد
در حالی صبح امروز رئیس جمهور کشور وارد زاهدان می شود که بازهم انتخاب گزینشی روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان مانع حضور خبرنگاران برای پوشش مراسمات استانی شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۳
 
به گزارش زاهدانه، صبح امروز در حالی تعدادی از خبرنگاران برای دریافت کارت ورود به جلسات مبنی بر پوشش مراسمات رئیس جمهور به استانداری استان مراجعه کرده بودند که باز هم گزینشی انتخاب کردن خبرنگاران توسط این دستگاه دولتی مانع حضور خبرنگاران در فرودگاه بین اللملی زاهدان برای پوشش مراسم شد.
گرچه این نوع برخورد با خبرنگاران بارها در جلسات از سوی استانداری استان مشاهده شده بود اما ایجاد طرح های ترافیکی در چندین خیابان منتهی به میدان گاز از ساعت ‌۶ صبح و قبل از ورود ریاست جمهور به این شهر از دیگر دردسرهای شهروندان برای حضور رئیس جمهور به شهر است.
علی ای حال در حالی قرار است دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز سه شنبه دهم اسفند ماه پس از تبلیغات گسترده استانداری سیستان وبلوچستان و دیگر دستگاه های استان وارد زاهدان و اقدام به روشن شدن مشعل گاز در این خطه از کشور کند که خبرنگاران تنها می‌توانند در مراسم پایانی این سفر که روشن کردن مشعل گاز و افتتاح رسمی خط انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان است حضور پیدا کنند که این برنامه هم نیازی به حضور خبرنگاران نخواهد داشت چرا که به صورت زنده از شبکه استانی هامون پخش می‌شود.
شایان ذکر است که دکتر حسن روحانی قرار است در سالن فرودگاه زاهدان از طریق ویدئو کنفرانس معدن و کارخانه فرآوری مس چهل کوره ، قطعه یک بزرگراه زاهدان-زابل ، بزرگراه زابل – زاهدان (قطعه 7) و بزرگراه زاهدان –بم (قطعه یک) را افتتاح و از 443 تکنولوژی نسل 4،3،2 و 4/5 همراه اول بهره برداری و کلنگ ساخت خط انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار را به زمین بزند.
Share/Save/Bookmark