کد مطلب: 32449
 
امام جمعه اهل سنت زاهدان بر حمایت همه جانبه از برنامه های دولت تاکید کرد
مسوول حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با تاکید بر پشتیبانی از رییس جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه جانبه از برنامه های دولت، از اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان دعوت کرد در سفر آتی حجت الاسلام دکتر روحانی به این استان استقبال شایسته ای به عمل آورند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۱
امام جمعه اهل سنت زاهدان بر حمایت همه جانبه از برنامه های دولت تاکید کرد
 

به گزارش زاهدانه ، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در جمع نمازگزاران مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به برنامه سفر آتی رییس جمهور به سیستان و بلوچستان افزود: آمدن دکتر روحانی به استان بسیار حیاتی و قطعا از ابعاد مختلف مثمر ثمر خواهد بود لذا اطمینان دارم مایه خیر و برکت است و آن را به فال نیک می گیریم.

وی خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: همینجا از شما قول می گیرم همه با هم با تجمع در ورزشگاه زاهدان به استقبال دکتر روحانی رفته و به ایشان خوش آمد بگوییم و سخنان ایشان را با جان و دل گوش کنیم.

او گفت: اگر کسی مسافرتی در پیش دارد آن را به تاخیر بیاندازد حتی از روستاییان و اهالی دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان دعوت می کنم برای استقبال از رییس جمهور دسته جمعی به زاهدان بیایند.

مولوی اسماعیل زهی که این درخواستش، از سوی هموطنان اهل سنت با بلند کردن دست مورد تایید قرار گرفت ادامه داد: تجمع برای استقبال از رییس جمهور باید در خور شان مردم سیستان و بلوچستان باشد.

وی افزود: دکتر روحانی در ابعاد داخلی و خارجی به ویژه در رابطه با مذاکرات با قدرتهای بزرگ دنیا نیازمند حمایت است لذا حضور شما مردم در صحنه باعث تقویت دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی می شود.


* تقاضا دارم افراد برای دریافت یارانه ثبت نام نکنند

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان همچنین با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها گفت: در شرایطی که کشور دچار تحریم است نباید منابع از طریق هزینه های سرسام آور برای یارانه نقدی صرف شود.

مولوی اسماعیل زهی خطاب به نمازگزاران و مردم افزود: تقاضا دارم افرادی که کسب و کار، تجارت یا درآمدی دارند برای دریافت یارانه ثبت نام نکنند و اجازه دهند نیازمندان واقعی آن را دریافت کنند.

وی گفت: بنده از همان روز نخست پرداخت یارانه نقدی تا این لحظه که از پشت تریبون نماز جمعه سخن می گویم حتی یک ریال پول یارانه نگرفته ام در حالی که بعضا نیاز هم داشتم.

منبع : ایرنا
انتهای پیام /

Share/Save/Bookmark