کد مطلب: 30379
 
آغاز نگارش طولانی ترین روزنامه دیواری شرق کشور در زاهدان
تدوین و نگارش طولانی ترین روزنامه دیواری شرق کشور به طول 80 متر، به مناست دهه مبارک فجر با همکاری نهادهای فرهنگی سیستان و بلوچستان در مجتمع آموزشی و پرورشی شهیده سندگل زاهدان آغاز شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲

به گزارش زاهدانه ، دبیر کمیته فرهنگی و دانش آموزی ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 250 دانش آموز دختر تلفیقی از اقشار و قومیتهای مختلف از چهار مرکز آموزشی ناحیه یک زاهدان کار نگارش این روزنامه دیواری را با مضمون انقلاب و دهه فجر بر عهده دارند.

ˈمحبعلی سرگزیˈ افزود: با تلاش کمیته فرهنگی و دانش آموزی ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان بیش از هزار برنامه در سطح 32 منطقه آموزش و پرورش استان در حال اجرا است که می توان نگارش طولانی ترین روزنامه دیواری شرق کشور را نمونه شاخصی از این برنامه ها برشمرد.

وی ادامه داد: ناحیه یک آموزش و پرورش زاهدان و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از مجریان اصلی تدوین و نگارش این روزنامه دیواری 80 متری هستند.

سرگزی گفت: نوجوانان و نسل سوم انقلاب اسلامی با اجرای اینگونه برنامه های فرهنگی به نوعی ارادت و علاقه خود را به آرمانها و ارزشهای انقلاب به منصه ظهور می رسانند.

مسئول  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز خاطرنشان کرد: دانش آموزان دبیرستان عفاف، دبیرستان مطهره، هنرستان مطهره و راهنمایی عفاف ناحیه یک زاهدان از صبح امروز کار نگارش این روزنامه دیواری را آغاز کرده اند.

ˈعباس پوردرویشˈ افزود: کار تدوین و نگارش طولانی ترین روزنامه دیواری شرق کشور تا بعد از ظهر امروز به پایان می رسد و در راهپیمایی 22 بهمن رونمایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این روزنامه دیواری فردا در چهار نقطه مسیر راهپیمایی مردم در زاهدان نصب شود.
Share/Save/Bookmark