کد مطلب: 47849
 
امام جماعت اهل سنت شهرستان زابل:
اتحاد و همدلی شیعه و سنی باعث برانگیختن خشم دشمنان است/ منطقه آزاد تجاری- صنعتی سیستان امید را به دلها برگرداند
امام جماعت اهل سنت شهرستان زابل گفت: تصویب طرح منطقه آزاد سیستان باعث شکوفایی و بازگشت امید به زندگی در مردم سیستان خواهد شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
 
به گزارش زاهدانه، مولوی شه بخش در مراسمی که به مناسبت تصویب طرح منطقه آزاد سیستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز جمع کثیری به نیابت و نمایندگی از دیار سیستان این سرزمین تاریخی، نامدار و نام آور آمده اند تا از استاندار و مسئولانی که در به تصویب رسیدن طرح منطقه آزاد به هیئت دولت تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر کنند.
وی گفت: خشکسالی ها و مشکلاتی که در این بیست ساله اخیر دامنگیر منطقه سیستان بود باعث شد تا برخی از مردم ولایت مدار و غیور این خطه از کشور با مهاجرت خود از شهر و روستاهای اطراف این منطقه را خالی از سکنه کنند که امروز به همت مسئولین استان، مردم، روحانیون و استاندار سیستان وبلوچستان امیدوار هستیم امید به دل های مردم بازگردد و شاهد شکوفایی مجدد این سرزمین باشیم.
امام جماعت اهل سنت شهرستان زابل بیان کرد: مردم این خطه از کشور اعم از شیعه و سنی سالیان سال با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند و با همدلی و همزبانی خود باعث خشم دشمنان شده اند که در این راستا نیاز است تا برای اتحاد و همدلی بیشتر همه با هم بیش از پیش تلاش کنیم تا دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید کنیم.
وی افزود:این توفیق بزرگ را خداوند متعال برعهده استاندار نهاد و مردم این ملت در طول تاریخ هیچگاه این تلاش و پیروزی را فراموش نخواهند کرد.
مولوی شه بخش در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور مردم سیستان به صورت مساوی از این نعمت الهی برخوردار شوند تا شاهد شکوفایی این خطه از کشورنیز باشیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark