کد مطلب: 57749
 
در گرامیداشت شهادت سپهبد شهید سلیمانی مطرح شد؛
از زندگی شهید سلیمانی باید درس گرفت/سپاه سیلی محکمی به آمریکایی ها زد
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: از زندگی شهید سلیمانی باید درس گرفت و بر ما لازم است تا برای تحقق اهداف وی تلاش کنیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ امام جمعه زاهدان در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت و عزای جانباختگان کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری و حادثه اتوبوس مسافربری که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی دارای کمالات معنوی و رشادت های فراوانی بود و عظمت و بزرگی او در شخصیت بزرگ او بود.

حجت الاسلام مصطفی محامی افزود: او دارای کمالات معنوی و رشادت های فراوان بود و ایمان و اعتقادی راسخ به ولایت داشت و سربازی مطیع برای رهبر معظم انقلاب و همواره آماده خدمت بود.

وی ادامه داد: ایثار،فداکاری و از خود گذشتگی و دشمن شناسی از صفات بارز این شهید بزرگوار بود و هرجایی که جبهه مقاومت بود حضور داشت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم ایران در استقبال از پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش سنگ تمام گذاشتند و عظمت آفریدند که البته دست تدبیر الهی در این جمع بود و بسیاری از مردمی که یک بار هم ایشان را ندیده بودند احساس یتیمی می کردند چه رسد به فرزندان شهدا.

حجت الاسلام محامی گفت: خداوند تبارک و تعالی به برکت خون این شهید بزرگوار و همرزمانش انس و الفتی بین ملت ایجاد کرد علارغم همه نقشه هایی که دشمنان برای ایجاد تفرقه کشیده بودند اما به برکت خون این شهدای عزیز انس و الفتی ایجاد شد که توطئه های دشمنان خنثی شد که این کار خدایی بود.

وی با تشکر از حضور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: از زندگی شهید سلیمانی باید درس گرفت و بر ما لازم است تا برای تحقق اهداف وی تلاش کنیم. امروز جای سردار سلیمانی در بین ما خالی است اما نباید اجازه دهیم تا مقام معظم رهبری فقدان آن شهید را احساس کنند که این مسئولیت خطیر متوجه همه مسئولان و مردم و علما و اقشار مختلف جامعه است.

امام جمعه زاهدان درپایان با اشاره به هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه، گفت: سپاه گرچه سیلی محکمی به امریکایی ها زد و همه مردم ما خوشحال شدند و اما این شروع کار و آغاز راه انتقام است و مردم ما منتظر انتقام سخت هستند که آن نیز قطع کردن دست آمریکا از منطقه است.

Share/Save/Bookmark