کد مطلب: 47254
 
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
علت ناکام ماندن استکبار در مقابل ایران اسلامی از برکت وجودی امام راحل است
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رهبری و مدیریت امام باعث شد که قدرت آمریکا در ایران از بین برود از این جهت دلیل ناکامی استکبار در مقابل این کشور همیشه پیروز و جاویدان از برکت وجودی آن امام و رهبری مقام عظمای ولایت است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
 
به گزارش زاهدانه، عوضعلی فقیری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر و آگاهی زاهدان در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت:‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کاری بسیار پرخیر و برکت برای جامعه است از اینرو بهترین ادای حق به شهدا، اجرای این مراسمات و این یادواره ها می باشد که در این راستا باید گفت شهدا احتیاجی به برگزاری این مراسمات ندارند و این ما هستیم که نیاز به شهدا داریم.
وی از جمله علل نفوذ آمریکا در ایران را موقعیت ویژه و ژئوپولوتیکی کشور عنوان کرد و گفت: رهبری و مدیریت امام باعث شد که قدرت آمریکا در ایران از بین برود و استکبار نیز به همین دلیل دست به تفرقه‌افکنی در بین اقوام و مذاهب در ایران زد و هنگامی که با شکست مواجه شد اقدام به جنگ تحمیلی برعلیه ایران اسلامی کرد به طوری که در مدت 8 سال جنگ 28 کشور به ماشین جنگی صدام کمک کردند اما به نتیجه ای نرسیدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان افزود: امام راحل با آن قدرتی که داشت در مقابل تمامی کفر و استکبار ایستادگی کرد و امروز دلیل ناکامی استکبار در مقابل ایران از برکت وجودی آن امام و رهبری مقام عظمای ولایت است.
این مسئول حضور مردم در صحنه های مختلف ملی ومذهبی،اقدامات نیروهای امنیتی، نظامی وانتظامی و نیز ابتکارات نیروهای رزمنده و رزمندگان اسلام را دلیل دیگر ناکامی استکبارعنوان کرد و بیان داشت: شهادت نیروهای انتقلاب اسلامی یکی از اقدامات دشمن است که به این وسیله می خواهد جوانان را از مسیر اصلی آنان خارج کند اما دشمنان بدانند شهادت افتخار ایران اسلامی است.
فقیری خاطرنشان کرد: شهدا خونشان را در راه حفظ اسلام، قرآن و تفکر ناب محمدی(ص) ریختند و این راه نیز برای همیشه ادامه خواهد داشت و ما باید در این راستا از فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت کنیم و برای خدمت گذاری به مردم گام برداریم.

جانفشانی ایثارگران نیروی انتظامی و سپاه، ناکامی توطئه های دشمنان را در پی دارد

در ادامه این یادواره فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: امروز ما به برکت خون شهدا دارای نظامی هستیم که می‌تواند مقابل تمامی کفر و استکبار جهانی بایستد و پرچم دار و علمدار موفقیت باشد.
سردار حسین رحیمی افزود: در طول 37سال‌ که از انقلاب اسلامی می گذرد و با وجود تمام تهاجماتی که از سوی استکبار با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌هایی که برخاسته از اسلام ناب محمدی(ص) بود ثابت کردیم که زیر بار زور نمی‌رویم و زندگی با حقارت و بردگی را نخواهیم پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه شهیدان بی‌حساب و کتاب برای شهادت انتخاب نمی‌شوند، گفت: همه ما باید در مقابل خون شهدا پاسخگو باشیم و در مقابل شهدا سر تعظیم فرو آوریم.
سردار رحیمی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و بزرگ‌ترین مرد قرن‌های اخیر یک سری ارزش‌هایی را به وجود آورد و عده‌ای برای این ارزش‌ها تا پای جان ایستادند و امام را یاری کردند و از آرمان‌های امام دفاع کردند و امروز ما نیز وظیفه داریم با تمام تلاش و توان خود ا آن آرمانها دفاع کنیم.
این مسئول عنوان کرد: امروز اگر تیر دشمنان بر جای جای نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در بعضی از استان‌های امنیتی به ویژه سیستان و بلوچستان همواره به سنگ می‌خورد نشانه جانفشانی مردان ایثارگر نیروی انتظامی و سپاه و در رأس آنها نتیجه ایثار شهدا است.
وی با بیان اینکه موضوع مواد مخدر یکی از اهرم‌های بزرگ برای تداوم اندیشه‌ها و برنامه‌های استکبار است، افزود: بیش از یک میلیون و 300 هزار معتاد در کشور ما وجود دارندکه از این باب ضررهای زیادی را از مواد مخدر در کشور متحمل می‌شویم به طوری که بسیاری از جرائم در کشور از معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدربه وقوع می پیوندد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بعد از چند سال حضور آمریکا در افغانستان 290 هزار هکتار از زمین‌های افغانستان زیر کشت مواد مخدر است و برداشت مواد مخدر در این کشور سالانه به 12 هزار تُن می‌رسد.
سردار رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: همواره باید قدر دان رهبرانقلاب بوده و همیشه پیرو راه امام باشیم و در اجرایی کردن دستورات ولی امر تمام همت و تلاش خود را داشته باشیم.

پیروی از دستورات مقام معظم رهبری راه مقابله با دشمنان است

در حاشیه مراسم این یادواره نیز جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه بیان داشت: شهدا راه رستگاری را در تبعیت از ولایت فقیه می دیدندو به فرمان ولی فقیه و برای دفاع از کیان کشور به جبهه ها رفتند و با وجود کمبودها و مشکلات با ایمان راسخ به خدا، دشمن را به خاک ذلت نشاندند از این جهت ما نیز وظیفه داریم با اجرای فرامین رهبر انقلاب در مقابل توطئه و دسیسه دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم.
سرهنگ مسعود پناهی افزود: رمز تداوم و تقویت نظام جمهوری اسلامی گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است.
وی شهدا و خانواده آنان را الگوی مقاومت عنوان کرد و گفت :همواره باید یاد شهدا را  زنده نگه داشت زیرا آنان به خاطر استقلال کشور، شرف و آزادگی جان خود را از دست دادند.
پناهی شهدا را مظهر فضائل انسانی و بهترین الگو برای آحاد جامعه برشمرد و عنوان کرد: شهدا بدون هیچ چشم داشتی برای دفاع از کشور و آرمانهای اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و اینک وظیفه ما این است که راه آنها را ادامه دهیم.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان از ترویج اسلام در دنیا هراس دارند به همین دلیل هر روز به بهانه ها و ترفند های مختلف موج اسلام ستیزی را در دنیا ایجاد می کنند لذا مردم آگاه و همیشه در صحنه باید در این زمینه با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری هوشیار باشند.











انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark