کد مطلب: 61104
 
در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه مطرح شد؛
ارائه دستاوردهای بسیج با برپایی نمایشگاه های اسوه
محمدرضا نخعی گفت: در نمایشگاه‌ های اسوه گزیده‌ای از فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، کمک رسانی، جهاد تبیین، فضای مجازی به نمایش عموم مردم گذاشته شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
 
به گزارش زاهدنیوز، محمد رضا نخعی؛ فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج شهرستان دستاوردهای سال گذشته و سه ماهه اول امسال خود را در این نمایشگاه قرار دادند.

وی افزود: شناسایی پایگاه‌های مقاومت اسوه و عملکرد آنان از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه بود.

فرمانده ناحیه زاهدان برگزاری چنین نمایشگاههای را اقدام بسیار موثری در راستای نشان دادن ظرفیت و پتانسیل های حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برشمرد و گفت: امروز نظر این نمایشگاه را علاوه بر ناحیه زاهدان در دو حوزه مرکزی و در حاشیه فرودگاه و محله شیرآباد نیز برپا کردیم.

نخعی هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش های اسلامی عنوان کرد.

بسیج نماد اخلاص و فداکاری به انقلاب اسلامی است

احمد شفائی؛ فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: ابتدایی ترین روز تشکیل این نهاد مقدس بسیج که در همه عرصه ها هدفمند و برومند بود و توانسته اند به شایستگی ماموریت های خود را دنبال کنند که باعث خشم دشمن شده است.

وی با بیان اینکه بسیج نماد اخلاص، فداکاری، ایثار و وفاداری به انقلاب اسلامی است گفت: تشکیل بسیج یکی از بزرگترین و مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

شفاهی تصریح کرد: جوانان بسیجی با افتخارآفرینی خود یکی از نامهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

وی برپایی چنین نمایشگاهای را در راستای نشان دادن دستاوردهای بسیجیان مهم و ضروی عنوان کرد.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark