کد مطلب: 57154
 
مدارس منطقه سیل زده هیرمند میزبان مردم آسیب دیده ازسیلاب بودند/توزیع اقلام مورد نیاز سیل زدگان در سیستان
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: با جاری شدن سیل در بخشی از منطقه سیستان (نیاتک) و گرفتارشدن تعدادی روستا در سیلاب، ستاد مدیریت بحران استان اقدام به جابجایی مردم و اسکان موقت آنان درمدارس، پایگاههای امداد و کمپ ها کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵
 
علیرضا راشکی در گفت وگو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: ستاد مرکزی اجرای فرمان امام و ستاداستانی این نهاد، درساعات اولیه بحران در کنارمردم و گروههای امدادی، با حضور در منطقه و توزیع بسته های زیستی و معیشتی اولیه رادر کمترین زمان ممکن برای مردم فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: معاون احسان ستاد مرکزی اجرایی فرمان امام (ره)کشور نیز در طی این ایام، به نمایندگی از رئیس این ستاد، ازمحل های اسکان موقت سیل زدگان بازدید بعمل آوردند.

وی بیان کرد: هزار تخته پتو، 5هزار قوطی انواع کنسرو، 6هزار بطری آب آشامیدنی، 3تن برنج و 500کیلوگرم قند و چای در بین سیل زدگان سیستانی از طرف ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توزیع شده است.

راشکی از طبخ و توزیع روزانه غذای گرم در بین سیل زدگان خبرداد و آن را مهم و حیاتی برای سیل زدگان ارزیابی کرد.

وی همچنین استمرار در توزیع کمکهای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را تا زمان تثببت اوضاع و امکان بازگشت همه آسیب دیدگان به خانه های شان را میسر دانست وجای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark