کد مطلب: 41304
 
اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان افتتاح شد
اداره ورزش و جوانان شهرستان صبح امروز طی مراسمی با حضور فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان ، و جمعی از پیشکسوتان و روسای هیئتهای ورزشی افتتاح گردید
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۶
 
به گزارش زاهدانه ، اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان امروز (10 آذر) با حضور عباسعلی ارجمندی فرماندار زاهدان, حسین ثوری مدیرکل ورزش و جوانان استان, سید محسن کالوندی مشاور جوان استاندار, مشاور جوان فرمانداری های مهرستان و سراوان و روسای هیئت های ورزشی, افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این مرسم اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان با هدف ایجاد وحدت رویه در سیاستگذاری، هماهنگی و تعامل بین بخشی و شناسایی و تأمین نیازهای ورزشی شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

حسین ثوری بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان زاهدان در حدود یک میلیون جمعیت شهری و روستایی دارد از ظرفیت های مناسب ورزشی برخوردار بوده است و قهرمانان زیادی را در رشته های مختلف ورزشی و در سطوح ملی و بین المللی به جامعه معرفی کرده است.

وی عنوان کرد: با راه اندازی این اداره از این پس میزان حجم کاری اداره کل کاهش می یابد و بسیاری از فعالیت‌ها و امور اجرایی این شهرستان از دوش اداره کل ورزش و جوانان استان برداشته می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیاری از قهرمانان و ورزشکاران استان در زاهدان ساکن هستند, افزود: با ایجاد این اداره از این به بعد با فعالیت اداره ورزش و جوانان زاهدان شاهد رسیدگی بهتر به آنها و خدمات‌دهی مطلوب‌تر به ورزشکاران این شهرستان خواهیم بود و اداره کل فقط در این میان نقش ستادی و سیاستگذاری خواهد داشت.

ثوری تصریح کرد: فعال بودن بسترهای ورزش می تواند بیشترین نقش را در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد ایفا کند و اداره ورزش و جوانان در دو زمینه ورزش و جوانان فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: همگانی کردن ورزش در سطح شهرستان، فرهنگ سازی برای پرداختن خانواده ها به امر ورزش, توسعه ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی، برگزاری مسابقات ورزشی در بخش های دو گانه و در زمینه جوانان، تشکیل سمن ها و استفاده از ظرفیت جوانان شهرستان در تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از اهداف کلی این اداره است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark