کد مطلب: 32034
 
بازی‌های جالب برای آخر هفته + دانلود
از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۲
 
بسته هفتگی هر هفته جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌ها بودند.




برای اندروید و IOS؛

مهارت خود را در پل سازی محک بزنید + دانلود

در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین ها و کامیون های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.




یکی از بهترین بازی های استراتژیک؛

بازی "فتح قلعه" اینبار برای جاوا + دانلود

بازی فتح قلعه از بازی های محبوب سیستم عامل اندروید است، حال نسخه جاوا این بازی ارائه شده است که می توانید به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. داستان این بازی Total conquest روایتگر سقوط امپراطوری رم است و در آن شما وظیفه دارید شهری برای خود بنا کنید و آن را به سبک دلخواه خود مدیریت کنید. پس از ساخت شهر شما وارد یک جنگ استراتژیک خواهید شد و باید با تدبیر راهکارهای مناسبی را برای دفاع از شهر انتخاب کنید شما می توانید با استفاده از تله، برج، دیوار، درب و واحد پادگانی از شهر خود مراقبت کنید. برای کشور گشایی های جدید سرباز استخدام کنید و مهارت های جنگی را به آن ها بیاموزید.

 


 
بازی برای کودکان دیروز؛

با بازی قارچ خور خاطرات دوران کودکی را زنده کنید + دانلود

در میان شما کاربران عزیز کمتر کسی هست که بازی Mario یا همان قارچ خور را تجربه نکرده باشد، ما این بار نسخه پرتابل (قابل حمل) Mega Mario را برای شما به ارمغان آورده ایم تا در هر زمان یا مکانی و بر روی هر رایانه ای آن را به اجرا در بیاورید تا بخشی از خاطرات شیرینتان را بیاد بیاورید. این بازی در عین سادگی و حجم کم طرفداران زیادی را بخود اختصاص داده است، اما متاسفانه بازی قارچ خور در نسل جدید و در میان بازی های پر زرق و برق امروزی جایی ندارد. ولی شما کاربران می توانید به ارائه بازی به افراد خانواده و دوستانتان لحظات خوشی را برایشان رقم بزنید و آنان را از دنیای مدرن امروز به گذشته ی دوست داشتنی و نه چندان دور ببرید. پس گذشته ی خود را در این بازی جستجو کنید.

  با سوپر ماریو خاطره‌هایتان را زنده کنید  
 

 

 
با نهایت سرعت بدوید؛

بازی "Temple run" این بار برای جاوا + دانلود

بازی مقبره ارواح از بازی های جذاب برای سیستم عامل های اندروید و ios است، که این بار قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد. شما وظیفه دارید برای نجات جان خود با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید.

 


هیجان را به صورت واقعی احساس کنید؛

بهترین بازی ایرانی ویژه تلفن همراه + دانلود

این بازی Deal for speed حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است و از لحاظ طراحی و گرافیک شما را شگفت زده می کند، زیرا می توان گفت این بازی بهترین گیم ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان است و از لحاظ گرافیک می توان آن را با بازی های خارجی و معروف مقایسه کرد. در این بازی شما وظیفه دارید با ماشین خود در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید کرد و می توانید هیجان را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید.



ویژه اندرویدی ها؛

از مقبره ارواح فرار کنید + دانلود بازی

بازی "فرار از مقبره ارواح" از بازی های پر طرفدار در فروشگاه گوگل پلی است و بیش از 170 هزار بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد. شما وظیفه دارید برای نجات جان خود با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید.



رایانه ، اندروید ، سیمبین

با بازی شطرنج ذهن خود را به چالش بکشید + دانلود

شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد.




بهترین بازی چند ماه اخیر؛

بازی "Flappy bird" برای جاوا هم عرضه شد + دانلود

بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید.

 


یک بازی آنلاين متفاوت؛

تجربه ساعت‌ها بازی جذاب استراتژيک + لينک سايت

جنگ‌های دره‌ای یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک قرون وسطی است. سرزمین خود را کنترل کنید و لرزه بر تن دشمنان خود بیندازید. شهر خود را در سرزمین تسخیر نشده‌ای بنا کرده و شروع به گسترش آن کنید.
در بازی جنگ دره‌ای شما متحدین و نیز متفکرینی خواهید داشت که هنگام تصمیم گیری‌های استراتژیک شما را یاری خواهند داد و سرزمین کوچک شما تبدیل به سرزمین پهناور و متمدن خواهد شد.




تجربه هیجان جنگ جهانی اول!

منحصر بفردترین بازی آنلاین را هم اکنون آغاز کنید + لینک سایت

بازی آنلاین جنگ جهانی اول - 1914 به همراه اتفاقات تاریخی و تجربه واقعی آن را هم اکنون می‌توانید به زبان فارسی تجربه کنید. بازی جنگ جهانی اول کاملا رایگان و بدون نیاز به دانلود می‌باشد، کشور خود را انتخاب کنید و اروپا را تسخیر کنید. بازی به همراه دو تکنولوژی بسیار مدرن HTML5 و JAVA در دسترس شما کاربران می‌باشد.
همانطور که گفته شد شما نیازی به دانلود ندارید و ثبت نام کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد، بعد از آن می‌توانید تجربه هیجان جنگ جهانی اول را برای یکبار هم که شده کسب کنید!


 
Share/Save/Bookmark