کد مطلب: 38623
 
مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد:
استقرار بیش از 500 پایگاه جمع آوری کمک‌های نقدی برای حمایت از مردم غزه در استان
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از استقرار بیش از 500 پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی غزه خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۳
استقرار بیش از 500 پایگاه جمع آوری کمک‌های نقدی برای حمایت از مردم غزه در استان
 
به گزارش زاهدانه محسن مسعودیان راد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصر هامون با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور کمک به مردم فلسطین و توجه جدی نسبت به بازسازی غزه پس از تخریب وسیع رژیم غاصب صهیونیستی، در روزهای 9 تا 11 مهر ماه بیش از 500 پایگاه ثابت و سیار در استان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
وی در ادامه از برپایی 1100 پایگاه ثابت و سیار جهت دریافت کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در سراسر استان خبر داد و افزود: به منظور اشاعه ترویج فرهنگ نیکوکاری به ویژه در بین نونهالان، جوانان و نوجوانان پایگاه های جشن عاطفه ها به مدت سه روز از 16 تا 18 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مسعودیان راد بیان کرد: سال گذشته مبلغ 1 میلیارد و 128 میلیون تومان توسط مردم خیر و نیکوکار استان جمع آوری شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان در پایان از همه ی مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان خواست تا همزمان با سراسر کشور در این امر خداپسندانه همچون سنوات گذشته که در مناسبت های مختلف حضوری پررنگ داشتند در این جا هم حضوری فعال داشته باشند و لبخند و شادی را بر چهره کودکان مظلوم فلسطین هدیه کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark