کد مطلب: 56623
 
مراسم جشن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در زاهدان برگزار شد
مراسم جشن ولادت حضرت رسول اکرم (ص)و امام جعفرصادق(ع) در زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
 
به گزارش زاهدنیوز، مراسم جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) زاهدان برگزار شد.
در این مراسم مولودی خوانی، اهدای جوائز به همنامان حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، سخنرانی مذهبی و غیره برگزار شد.
رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان در حاشه این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به رحمانیت و مهربانی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) گفت: یکی از مواردی که در ایام ولادت با سعادت خاتم الانبیاء(ص) می توان به آن اشاره کرد این می باشد که خداوند پیامبراکرم(ص) را به عنوان مظهر رحمت ستوده است.
حجت الاسلام علی خیور در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز تنها راه نجات بشر که شیعه و اهل تسنن به آن رسیده اند را ادامه دادن راه ائمه اطهار (ع) دانست و تصریح کرد: در قرآن کریم، خداوند پیامبر گرامی اسلام را به عنوان الگو براى تمام جهانیان معرفى می کند.
وی با بیان اینکه باید پیامبر خدا را به عنوان الگوی کامل حیات دنیوی و اخروی دانست و اضافه کرد: دین مبین اسلام، دین تجمیع و وحدت تمامی آحاد و ابنای بشریت است.
وی با اشاره به هفته وحدت، ادامه داد: سیستان و بلوچستان نماد وحدت شیعه و سنی است و این موضوع عاملی شده تا دشمن تمام تلاش خود را برای برهم زدن این اتحاد و انسجام انجام دهد و در این خصوص همه باید هوشیار باشیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark