کد مطلب: 55903
 
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
۴ کارخانه در شهرستان هامون در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به راه‌اندازی ۴ کارخانه در شهرستان هامون در آینده نزدیک گفت: مسئولان و افراد صاحب نفوذ سیستان باید برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال در منطقه تلاش بیشتری داشته باشند.
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
 
به گزارش زاهدنیوز، علی‌اصغر میرشکاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت کارآفرینان باید تلاش کرد و در این راستا هم اکنون 4 کارخانه بسیار مهم در شهرستان هامون در حال احداث است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها، کارخانه بزرگ لاستیک‌سازی است که با 840 میلیارد تومان اعتبار و منابع ارزی با حدود 2000 نفر اشتغال با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام خواهد رسید کارخانه کاغذسازی از ماسه بادی و آهک نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

وی افزود: کارخانه کاشی و سرامیک و کارخانه فرآوری فرآورده‌های نفتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رامشار راه‌اندازی می‌شود. با مشارکت مردم، پشتوانه علما و حمایت افراد صاحب اندیشه از هر حزب و گروهی باید برای حل مشکل اشتغال در منطقه سیستان تلاش شود.

میرشکاری خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی شهرستان هامون یک پتانسیل بالقوه‌ برای تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری و تولیدِ اشتغال است. اشتغال، امنیت را به همراه دارد و توسعه‌ منطقه به امنیت پایدار منجر خواهد شد. بر اساس سنجش انجام شده بر روی 100 شاخص امنیتی، تاکنون استان سیستان و بلوچستان از نظر امنیتی نسبت به 20 استان کشور در رده بالاتری قرار دارد.
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark