کد مطلب: 57073
 
شب پر حادثه محورهای مواصلاتی در زاهدان/30کشته و مجروح در حوادث جاده ای
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی شب گذشته تا کنون، سه حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی زاهدان به ثبت رسیده که بر اثر آنها 30نفر کشته و مجروح شده اند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۷
 
فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: طی شب گذشته، 3 حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی زاهدان به ثبت رسیده که بر اثر آنها دو نفر کشته و 28نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: بر اثر برخورد وانت حامل سوخت قاچاق و پژو405 در کیلومتر 15 محور میرجاوه و زاهدان(پاسگاه ملندی) در ساعت 20وسی دقیقه شب گذشته، خودروی حامل سوخت آتش گرفته و باعث کشته شدن دو سرنشین خودرو شده و 6 نفر سرنشین پژو مجروح شدند که با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان دارالشفاء میرجاوه برای سیر مراحل درمانی انتقال داده شدند.

راشدی بیان کرد: در حادثه دیگری بر اثر واژگونی وانت نیسان در کیلومتر 50 محور زاهدان به خاش در ساعت 20 و 41دقیقه شب گذشته، 11 نفر از اعضای یک خانواده مجروح شدند که یل چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در حادثه ی دیگر، در ساعت 3 و 39دقیقه بامداد در محل ایست و بازرسی نصرت آباد از توابع شهرستان زاهدان، 10 نفر مجروح شدند که نوسط اتوبوس آمبولانس اورژانس برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان انتقال بافتند.

وی گفت: رانندگان باید در طی مسیر مورد نظر خود، رعایت نکات ایمنی، قوانین و مقررات را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark