کد مطلب: 52140
 
جانشین فرمانده ناحیه سپاه زاهدان:
هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار او شهادت است
جانشین فرمانده ناحیه سپاه زاهدان با اشاره به اینکه عزت اسلام از برکت خون شهیدان است، گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد و الگوپذیری از وصیت نامه آنان است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ محمد رضا نخعی در یادواره شهدای پایگاه شهید سوداگر زاهدان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به پیروزی رسید که در آن بازه زمانی استکبار جهانی طرح های مختلفی برای مبارزه با نظام و انقلاب از خود بروز دادند.
وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس اگرچه به ظاهر طرف جنگ ما فقط عراق بود اما در واقع این یک جنگ منطقه ای بود و بیش از سی کشور در دنیا به طرق مختلف صدام را حمایت می کردند که در نهایت در این جنگ ملت ایران مردانه ایستاده و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.
این مسئول هشت سال دفاع مقدس را مرهون رشادت، ازخودگذشتگی، ایثارگری شهدا و رزمندگان عنوان کرد و افزود: امروز نیز جوانان انقلاب اسلامی همچون دوران جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و با پیشرفت در عرصه های علمی، فناوری و غیره باعث پیشرفت و ترقی ایران اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه ثبات و امنیت امروز کشور مرهون شهدای هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: دشمن بدنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت است و برای رسیدن به این هدف شوم از تمامی ابزار خود در جنگ نرم استفاده می کند.
جانشین فرمانده ناحیه سپاه زاهدان هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثارو شهادت عنوان کرد وگفت: باید الگو، سیره و وصیت نامه شهدا را برای نسل جوان بازگو کنیم تا شهدا را الگوی خود در زندگی قرار دهند.
نخعی با بیان اینکه دولتمردان به فرهنگ شهدا تاسی کنند، افزود: خانواده شهدا مایه صبر و توکل هستند از اینرو هرآنچه امروز داریم مرهون شهدا و ایثارگری خانواده هایی است که فرزند خود را در راه نظام و انقلاب نثار کردند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark