کد مطلب: 61870
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد:
کشف بیش از ۵ هزار عدد قرص دارویی قاچاق در زاهدان
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از کشف قریب به ۵ هزار عدد قرص دارویی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: یک فرد متخلف نیز در این راستا دستگیر شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، خدا رحم فروغی بیان کرد: تأمین امنیت و پایداری آن از اولویت‌های مهم مأموریتی پلیس در اجتماع است که مأموران انتظامی شهرستان زاهدان با برپایی تورهای ایست و بازرسی واقع در ورودی و خروجی این شهر توجهی ویژه به این امر مهم دارند.

وی در ادامه گفت: مأموران یگان امداد مستقر در ایست و بازرسی ورودی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری و تأمین امنیت شهروندان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک می‌شوند.

فروغی با اشاره به بررسی‌های اولیه پلیس دراین‌خصوص تصریح کرد: تعداد ۴ هزار و ۹۰۰ عدد قرص دارویی قاچاق از داخل خودروی مذکور فاقد مجوز قانونی و بهداشتی کشف شد.

وی با تأکید بر توجه پلیس به‌سلامت عمومی افزود: دراین‌رابطه پرونده تشکیل و فرد متخلف نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان در پایان به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و بستن گلوگاه‌ها از ورود کالای قاچاق به استان جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark