کد مطلب: 56740
 
عصر امروز؛
ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسید
ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان عصر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰
 
به گزارش زاهدنیوز، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان عصر امروز با اعتبار بالغ بر 580 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره برداری رسید.
طی امروز 10 طرح بهداشت و درمانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل اورژانس، غربالگری سرطان، بلوک زایمانی، مرکز مراقبت های ویژه کودکان و پد بالگرد مجتمع بیمارستانی علی ابن ابیطالب(ع)، چهار پایگاه اورژانس و پد بالگرد تل سیاه زاهدان بووده است.
سید محمد هاشمی شهری افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی علاوه بر توسعه زیر ساخت های بهداشتی در بخش درمان سیستان و بلوچستان نیز شاهد توفیقات قابل توجه ای هستیم که از آن جمله می توان به بخش های تخصصی درمان ناباروری، وجود بخش های جراحی قلب، پیوند کلیه، پیوند قرنیه، تعویض مفاصل، راه اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی الزهراء (س) زاهدان که قابل رقابت با مراکز چشم پزشکی پیشرفته دنیاست و پیشرفته ترین میکروسکوپ ها و ماهر ترین اعضای هیئت علمی را دارد اشاره کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بیان کرد: در طول 40 سال از انقلاب شکوهمند ایران تعداد بیمارستان های سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور از هشت بیمارستان به 26 باب افزایش یافته و تعداد تخت های بستری از 335 تخت قبل از پیروزی انقلاب به 2 هزار و 745 تخت رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در خصوص ساختمان اداری نیز گفت: این طرح بزرگترین ساختمان اداری سیستان و بلوچستان است که دارای 23 هزار و 300 متر مربع زیربناست.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark