کد مطلب: 58135
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛
برگزاری مراسم محوری ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در زاهدان
عباس صفدری گفت: مراسم محوری ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با رعایت فاصله اجتماعی حسینیه ثارالله شهرستان زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳
 
عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: بنا بر تصمیمی که در ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و نهاد شورای تبلیغات اسلامی اتخاذ شده، با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، مراسمی محوری  با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی توسط اداره تبلیغات اسلامی در هر شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: از آنجاییکه برگزاری این مراسم محوری نمایانگر شور و دلبستگی همیشگی مردم به رهبر کبیر انقلاب و جریان عظیم 15 خرداد است با توجه به محدودیت های پیش امده به دلیل ویروس کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، مراسمی راس ساعت 9صبح سه شنبه 13 خرداد در حسینیه ثارالله شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری مراسم محوری در شهرستان های مختلف، فعایت های فرهنگی و هنری از قبیل مسابقات فرهنگی، مقاله نویسی، شعر، داستان، بازخوانی وصیت نامه الهی و سیاسی امام با رویکرد تبیین اندیشه های  امام خمینی(ره) در بین آحاد جامعه به خصوص نسل جوان برگزار می شود.

صفدری تاکید کرد: شخصیت امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام بی‌نظیر است و ایشان شخصيت منحصربه فردي در تاريخ معاصر هستند که معرفی و تبیین شخصیت بی نظیر ایشان در جامعه از وظایف ماست.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark