کد مطلب: 59945
 
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان عنوان کرد:
مردم پیروز اصلی انتخابات/مشارکت گسترده سند محکمی بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی
مولوی سلامی گفت: مردم پیروز اصلی این انتخابات هستند، تحقق مشارکت گسترده سند محکم و معتبری بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۵
 
مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان در گفت و گو با زاهد نیوز، بیان کرد: مردم پیروز اصلی این انتخابات هستند، تحقق مشارکت گسترده سند محکم و معتبری بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است و ثابت کرد که ملت ایران هرگز دست از انقلاب اسلامی بر نمی دارند.

وی افزود: دشمنان هر چه برای ناامیدی مردم و تضعیف انقلاب تلاش کنند راه به جایی نمی برند چراکه ملت ما همواره پشتیبان انقلاب خود هستند، دشمن بداند که خون مردم ایران با انقلاب عجین شده و هرگز نمی توانند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوستان و دشمنان ایران با این مشارکت گسترده دریافتند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبر انقلاب هستند و تحت هیچ شرایطی دست از مواضع خود برنمی دارند.

سلامی تاکید کرد: تلاش دشمنان برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی همواره نتیجه عکس داده و مردم با این دسیسه ها بیشتر از گذشته پایبند به انقلاب و نظام می شوند و تلاش نافرجام دشمن به نفع ملت ایران تمام می شود و بدانند که توطئه های آنان هرگز کام آنان را شیرین نمی کند و به ضرر آنها خواهد بود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark