کد مطلب: 38425
 
بمناسبت هفته دفاع مقدس
گلزارشهدای زاهدان عطرافشانی و غبار روبی شد
بمناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد 8 سال دفاع مقدس مراسم روحاني عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدای شهرستان زاهدان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۹
 
گلزارشهدای زاهدان عطرافشانی و غبار روبی شد
به گزارش زاهدانه ، عصر پنجشنبه ( 3مهر ) بمناسبت هفته دفاع مقدس فرماندهان نظامی ، جمعی از مسئولین به همراه خانواده شهدا ، مزار شهدا را عطرافشاني و گلباران و با آرمان هاي والاي آنان تجديد ميثاق کردند.

در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان پیام مقام معظم رهبری بمناسبت غبار روبی و عطر افشانی گلراز شهدا در هفته دفاع مقدس را قرائت نمود.

غلامعلی ثموری گفت در این پیام آمده است :

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه ی در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد. ولی شهید و شهادت، آن نگین درخشان و خیره کننده ئی است که در این مجموعه ی شگفت آور، برجسته تر و گرانبهاتر از هر پدیده  دیگر به چشم میآید. این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه ی انسانی است که خود و همه شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پر افتخار کرده است.خانواده‌های شهیدان؛ پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را بدست آورده‌اند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر این برجستگان جوامع بشری باد.

سیّدعلی خامنه‌ای

سوم مهرماه 93

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark