کد مطلب: 55435
 
در دیدار نوروزی فرمانده نیروی انتظامی بافرمانده قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور مطرح شد
وحدت و همدلی بین نیروهای نظامی و انتظامی عامل ایجاد امنیت پایدار/ افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر نشان همت نیروی انتظامی
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، انسجام، وحدت و همدلی بین نیروهای نظامی و انتظامی و همه دستگاه های درگیر را باعث به وجود آمدن امنیت پایدار و مطلوب استان عنوان کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین رحیمی به همراه جمعی از معاونان انتظامی استان در دیدار نوروزی خود با فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور ضمن تبریک سال جدید، گفت: سال 95 در حوزه کار نیروی انتظامی یک سال موفق و توام با پیشرفت های فراوان بوده و به نوعی با تلاش ها و موفقیت های انجام شده سال بسیار خوب و موفقی را پشت سر گذاشته ایم و تلاش کردیم بهترین عملکرد را با تلاش و کوشش خود بدست آوریم.
وی افزود: امروز که روزهای اول سال 96 را سپری می کنیم، اولا به لطف و عنایت پروردگار و دوما به برکت وحدت و همدلی و هماهنگی که بین همه دستگاه ها و بخش ها در بحث امنیت بوده، بر اساس آمارهای موجود سالی پربرکت و پرنعمت را پشت سر گذاشتیم و سازمان ها توانستند نقش خوبی را در امنیتی که خیلی ها امیدوار بودند به آن لطمه بزنند، داشته باشند.
سردار رحیمی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان در اجرای طرح های نوروزی تصریح کرد: ما در سال 94 کشف 80 تن مواد مخدر را به بیش از 120 تن در سال 95 رساندیم و در بخش کشف، بیش از 92 درصد جرایم را کشف کرده ایم و در کاهش جرایم نیز شاهد پیشرفت 14 درصدی بوده ایم.
در ادامه این جلسه فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو، گفت: روزهایی که خیلی از مردم در کنار خانواده در حال استراحت و تفریح هستند تازه این شروع کار برای شما عزیزان در نیروی انتظامی می باشد، این به واقع یک نعمت است که شما این افتخار خدمتگذاری به مردم را دارید و می توانید امنیت را برای مسافرانی که با خانواده در حال گشت و گذار و تفریح هستند به ارمغان بیاورید.
سردار مارانی با بیان این که چندین عملیات مهم در دفاع مقدس در ایام نوروز اجرایی شد، ادامه داد: رزمنده ها در آن زمان چندین ماه از خانواده ها دور بودند ولی برکت این صبر الحمدالله این بود که پایان دفاع مقدس سربلندی نظام جمهوری اسلامی را شاهد بودیم، الان هم برنده اصلی شما هستید که با وجود دوری از خانواده در این ایام تلاش می کنید امنیت مطلوب را برای مردم به ارمغان آورید.
فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انسجام و وحدت خوب بین نیروهای نظامی و انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان به عنوان نوک پیکان امنیت در داخل شهرها بسیار خوب و با درایت عمل کرده است که نتیجه آن افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر، کالای قاچاق، کاهش جرایم و سرقت ها و برخورد قاطع و محکم با مخلان نظم و امنیت در سطح استان می باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark