کد مطلب: 36715
 
اختصاص ۱ میلیارد تومان اعتبار به باشگاه والیبال شهرداری زاهدان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای تثبیت حضور والیبال شهرداری زاهدان در لیگ برتر، مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار به این باشگاه اختصاص یافت.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۱
جلسه هیات والیبال شهرداری با استاندار
 
جلسه هیات والیبال شهرداری با استاندار
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌اوسط هاشمی در دیدار با اعضای هیئت مدیره باشگاه والیبال شهرداری زاهدان، اظهار کرد:حمایت از تیم والیبال شهرداری زاهدان با محوریت هیئت والیبال و تولیت سازمان ورزش و جوانان، راه برون رفت از مشکلات این تیم خواهد بود.

وی با انتقاد از نحوه مدیریت باشگاه والیبال شهرداری زاهدان، افزود: هیئت والیبال و سازمان ورزش و جوانان متولی تیم والیبال خواهند بود و شهرداری زاهدان فقط در جایگاه حامی این تیم می‌تواند ایفای نقش کند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: حمایت از ورزش‌های بومی استان و معرفی آنها در سطح ملی از مهم‌ترین اهداف در ورزش استان است.

هاشمی با تاکید بر انتخاب نیروهای توانمند برای تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: انتخاب نیروهای توانمند منطبق با جایگاه لیگ برتر که توان رقابت با تیم‌های لیگ را داشته باشد از نکات ضروری و برجسته است.

وی اضافه کرد: وقتی تیمی در سطح ملی ایفای نقش می‌کند خود به خود توقع مردم نسبت به آن بالا می‌رود از این رو باید بتوانیم جوابگوی توقع مردم باشیم و در لیگ برتر با قدرت حضور یابیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استعدادیابی را در استان مبنای کار خود قرار دهید و در مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها برای پیدا کردن جوانان توانمند و با استعداد فعالیت کنید.

هاشمی، بر شناسایی سرشاخه‌های ورزش نهادها در استان اشاره کرد و افزود: حضور والیبال استان در سطح ملی نقطه آغازی برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی در ورزش استان خواهد بود.

وی، بر ایجاد صندوق حامیان رشته‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: رشته‌های بومی استان برای حمایت این صندوق در اولویت باشد.

سید مسلم سید الحسینی شهردار زاهدان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد باشگاه والیبال شهرداری زاهدان در سال گذشته و امسال پرداخت.


جلسه هیات والیبال شهرداری با استاندار

جلسه هیات والیبال شهرداری با استاندار
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark