کد مطلب: 45238
 
مردم میرجاوه میزبان دو شهید گمنام خواهند بود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: مردم شهرستان میرجاوه فردا /12 اسفند/ میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
مردم میرجاوه میزبان دو شهید گمنام خواهند بود
 
به گزارش زاهدانه ، سرهنگ پاسدار حمزه دهقان اظهار داشت: این شهدای بزرگوار 22 و 24 ساله هستند که سال 67 در جزایر مجنون و منطقه خواف به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: پیکر این دو شهید امشب با پرواز مستقیم تهران به زاهدان منتقل خواهد شد و ویژه برنامه استقبال با حضور مسوولان استانی، کارکنان و یگان حفاظت فرودگاه در زمان ورود شهدا برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام فردا بعد از برگزاری دعا و زیارت عاشورا از فرودگاه زاهدان به میرجاوه منتقل و پس از برگزاری مراسم وداع در بوستان شهدای این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

دهقان گفت: خاکسپاری شهدای گمنام در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان موجب برکات زیادی از جمله انس و الفت مردم با شهدا، جریان سازی معنوی و ایجاد بستر مناسب برای گرامیداشت مقام شهدا و گسترش معارف دفاع مقدس می شود.

وی اظهار داشت: هم اینک حدود 50 نقطه سیستان و بلوچستان اعم از دانشگاهها و شهرهای جدید التاسیس و همچنین مراکز نظامی، انتظامی و آموزشی در خواست خاکسپاری شهید گمنام را دارند.

63 شهید گمنام در 21 نقطه از دانشگاه ها و شهرستان های سیستان و بلوچستان خاکسپاری شده است.

شهرستان میرجاوه در فاصله 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark