کد مطلب: 58388
 
نجات کودک در حال غرق شدن از تونل آب!
کودک چینی که در یک تونل آب گرفتار شده و در حال غرق شدن بود به شکلی معجزه آسا نجات یافت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸
 
به گزارش زاهدنیوز، به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک کودک در حال غرق شدن در یکی از مناطق چین را به تصویر می‌کشد. این کودک ۷ ساله که پس از گرفتار شدن در یک تونل آب در معرض خطر غرق شدن قرار گرفته بود به شکلی معجزه آسا نجات یافت.

پسربچه چینی که هویتش مشخص نشده در حال شنا در یک رودخانه بود که توسط جریان شدید آب به داخل تونل کشیده شد. پدربزرگ این کودک به رسانه‌های محلی گفت که نوه اش در حال شنا در داخل رودخانه بود که ناگهان ناپدید شد. در حالی که او به همراه سایر افراد روستا در جستجوی نوه اش بود دست پسربچه را که از داخل سوراخ کوچک تونل آب بیرون آمده بود مشاهده کرد.

در حالی که این کودک پس از کشیده شدن به داخل تونل در حال غرق شدن بود به کمک حفره‌های کوچکی که در بالای تونل قرار داشت از مرگ گریخت. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است، افراد محلی را در حالی که محل گرفتار شدن این کودک در داخل تونل آب را شناسایی کرده اند نشان می‌دهد. در این ویدئو کودک در حالی که دست خود را از سوراخ کوچک بالای تونل بیرون آورده دیده می‌شود. سرانجام افراد محلی موفق شدند بالای تونل آب را شکافته و ظرف مدت ۱۰ دقیقه این کودک را از داخل آن خارج کنند.

نجات کودک در حال غرق شدن در تونل آب!نجات کودک در حال غرق شدن در تونل آب!



این اتفاق در تاریخ ۲۲ جولای و در منطقه «یونگجیا» واقع در استان ژیجیانگ چین رخ داد. مسئولان محلی برای جلوگیری از اتفاقات مشابه اقدام به مسدود کردن ابتدای تونل آب کرده اند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز شد که مسئولان محلی چین همواره به والدین در خصوص شنای کودکان در محل‌های پرخطر هشدار داده اند. در ماه ژوئن غرق شدن دردناک ۸ کودک چینی در داخل یکی از رودخانه‌های این کشور خبرساز شد. غرق شدن این کودکان زمانی اتفاق افتاد که یکی از آن‌ها تصادفا به داخل رودخانه سقوط کرد و بقیه نیز برای نجات جان دوستان خود یک به یک به داخل آب پریدند.

Share/Save/Bookmark