کد مطلب: 58018
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه عنوان کرد؛
ایثارگری شهدا تا ابد در اذهان ملت ایران خواهد ماند/ارتش بالی قدرتمند در دفاع از کشور است
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت:دلیرمردان نیروی دریایی ارتش برای تامین و حفظ امنیت مرزهای آبی کشور به شهادت رسیدند و شهادت آنها سبب اتحاد و یکپارچگی بیشتر کشور خواهد داشت.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰
 
مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: ارتش در جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف کنار مردم ایران بوده است ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری در راستای اهداف نظام قدم برداشته است.

وی افزود:دلاورمردان ارتش همواره در تامین امنیت کشور و پایبندی به انقلاب ثابت قدم بوده است و بالی قدرتمند برای دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان می باشد.

وی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از فرزندان ارتشی کشور در حادثه کنارک، خاطرنشان کرد: این دلیرمردان نیروی دریایی ارتش برای تامین و حفظ امنیت مرزهای آبی کشور به شهادت رسیدند و شهادت آنها سبب اتحاد و یکپارچگی بیشتر کشور خواهد داشت و  ایثارگری این شهدا تا ابد در اذهان ملت ایران خواهد ماند.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: ارتش در مشکلات مختلف کشور از جمله سیل اخیر سیستان و بلوچستان، زلزله، بیماری کرونا و موارد مختلف در کنار مردم بوده است و مردم ایران ازجان گذشتگی و  یاد و خاطره این فرزندان شهیدشان را فراموش نمی کنند
Share/Save/Bookmark