کد مطلب: 56588
 
فرمانده سپاه سلمان خبر داد:
اجرای 153 ویژه برنامه در هفته بسیج
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از اجرای 153 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار امان ا... گشتاسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن تبریک این هفته و تقارن آن با هفته وحدت اظهار کرد: امروز بسیج به عنوان یک نیروی پا به کار نشان داده است که در همه صحنه های انقلاب حضور دارد.
وی با اشاره به اینکه بسیج در همه صحنه های انقلاب گوش به فرمان رهبری بوده است ادامه داد: شعار محوری هفته بسیج امسال "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت وحدت و خدمت" است که یادآور 40 سال خدمات بسیج به ملت است.
به گفته فرمانده سپاه سلمان، امسال در طول هفته بسیج 153 عنوان برنامه در سطح استان اجرا می شود که 29 عنوان برنامه در مرکز استان اجرا می شود.
سردار گشتاسبی تصریح کرد: اعزام پزشکان بسیجی به نقاط مختلف استان و ویزیت رایگان، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، اجرای طرح کلاس خدمت، خدمت رسانی گروه های جهادی در مناطق محروم استان، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح میز خدمت، مسابقات نوآوری بسیجیان از جمله مهم ترین برنامه های هفته بسیج در سال 97 است.
وی خاظرنشان کرد: همچنین هفت برنامه تلویزیونی از امشب 28 آبان و در طول ایام هفته بسیج از شبکه هامون با حضور بسیجیان بعد از خبر ساعت 20 روی آنتن می رود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark