کد مطلب: 59738
 
تاخیر و لغو 3 پرواز به مقصد زاهدان/ دید افقی در فرودگاه مرکز سیستان و بلوچستان صفر است
حمید بارانی گفت: به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد و کاهش دید افقی پرواز شماره 851 زاهدان تهران متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان لغو شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۸
 
به گزارش زاهدنیوز،حمید بارانی، کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد و کاهش دید افقی پرواز شماره 851 زاهدان تهران متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان لغو شد.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون 2 پرواز هم با تاخیر مواجه شده است که شامل پرواز مشهد به زاهدان متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز 176 تهران به زاهدان متعلق به شرکت هواپیمایی ساها است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ورود پرواز آسمان از مشهد به زاهدان در ساعت 12:35 و خروج آن از زاهدان به تهران 13:35 بود که با تاخیر مواجه شد.

کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان بیان کرد: پرواز تهران زاهدان تهران متعلق به شرکت هواپیمایی ساها ورود به زاهدان 14:25 و خروج از زاهدان ساعت 15فعلا با تاخیر مواجه شده است.

بارانی اظهار کرد: ورود پرواز قشم ایر به زاهدان در مسیر تهران زاهدان گرگان 15:50 و خروج از زاهدان به گرگان 15:50است که فعلا در این باره تصمیم گیری نشده است.

وی ادامه داد: همچنین امشب پروازهای زاگرس در مسیر تهران زاهدان تهران ورود به زاهدان 20:50 و خروج از زاهدان 21:40 و پرواز قشم ایر در مسیر گرگان زاهدان تهران ورود به زاهدان 21: 20 و خروج از زاهدان 22:05 است که در این باره هنوز اطلاع رسانی نشده است.

کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر به دلیل طوفان شدید گرد و خاک، دید افقی زاهدان صفر شده است.

انتهای پیام/
 
Share/Save/Bookmark