کد مطلب: 44617
 
اسلام دین رحمت است و داعشی‌ها منافقانی برای مبارزه با اسلام هستند
مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام داعش را ساخت. اینها خلبان اردنی را آتش می‌زنند، سر ژاپنی‌ها را بریدند تا به دنیا بگویند، بازگشت به اسلام موجب توحش است. اسلام دین رحمت است و داعشی‌ها، منافقانی برای مبارزه با اسلام هستند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
اسلام دین رحمت است و داعشی‌ها منافقانی برای مبارزه با اسلام هستند
 
به گزارش زاهدانه ، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب صبح امروز در کنگره بین‌المللی هم‌اندیشی میهمانان خارجی سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه موضوع غرب، هسته ای نیست چون خودشان می‌دانند که ما سلاح اتمی را حرام می‌دانیم، گفت: آنها نمی‌خواهند مسلمانان از انرژی هسته‌ای استفاده کنند.

و با بیان اینکه ماهواره فجر جزو افتخار تمام جهان اسلام است، معرفی چهره واقعی اسلام را وظیفه همه مسلمانان دانست و افزود: جمهوری اسلامی دارالسلام و امید همه مسلمانان است و ما افتخار می‌کنیم که ایران حامی سنی و شیعه در سراسر جهان است و هیچ کشوری از ایران در دفاع از برادران اهل سنت فلسطین سبقت نگرفته است.

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: آمریکا برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام داعش را ساخت. اینها خلبان اردنی را آتش می‌زنند، سر ژاپنی‌ها را بریدند تا به دنیا بگویند، بازگشت به اسلام موجب توحش است. اسلام دین رحمت است و داعشی‌ها، منافقانی برای مبارزه با اسلام هستند.

ولایتی ادامه داد: انقلاب اسلامی برعکس انقلاب فرانسه و اکتبر روسیه، برای احیای ارزش‌های الهی بود و هیچ کس نمی‌تواند جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم عراق، سوریه، لبنان و یمن در مقابل نفود بیگانگان ایستاده‌اند و امیدواریم شیعه و سنی در کشورهای اسلامی مثل یمن، یده واحده باشند و جلوی نفوذ آمریکا و بیگانگان را بگیرند.

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که پیروز شد و پیروز ماند و روبه جلو هم حرکت می‌کند، اظهار داشت: امام و رهبری هیچ‌گاه اجازه ندادند حتی شائبه وابستگی ایران به شرق و غرب به وجود بیایید.
Share/Save/Bookmark