کد مطلب: 39677
 
برگزاری کنگره شهدای تبلیغات سپاه در سال جاری
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: تاکنون 1428 نفر از رزمندگان تبلیغات دوران دفاع مقدس در مدت شش‌ سال گذشته شناسایی و آثار و مدارک و اطلاعات آنان جمع‌آوری شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
برگزاری کنگره شهدای تبلیغات سپاه در سال جاری
 
به گزارش زاهدانه به نقل از سپاه نیوز، سردار "محمدعلی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تبلیغات دفاع مقدس، بر شناسایی رزمندگان و شهدای این واحد تأکید کرد و اظهار داشت: تاکنون، 1428 نفر از رزمندگان تبلیغات دوران دفاع مقدس در مدت شش سال گذشته شناسایی و آثار و مدارک و اطلاعات آنان جمع‌آوری شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای تبلیغات در دی یا بهمن ماه سال جاری، افزود: تبیین نقش تبلیغات در جنگ از اهداف برگزاری کنگره شهدای تبلیغات است.
 
سردار آسودی اظهار داشت: در یک بیان کلی می‌توان گفت هر آنچه امروز از دوران دفاع مقدس، چه فیلم، عکس، خاطره و چه کتاب و ... باقی مانده، مرهون کارکرد نیروهای تبلیغات است.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و وقایع هشت‌ سال دفاع مقدس را مرهون زحمات رزمندگان واحد تبلیغات دانست و نقش این رزمندگان در پیشبرد اهداف جنگ و تقویت روحیه رزمندگان را مثال‌زدنی خواند.
 
گفتنی است، گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس در کانون گردشگری "سیاسرد بروجن" با حضور بیش از 150 نفر از یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.
 
انتهای پیام/ 
Share/Save/Bookmark