کد مطلب: 59107
 
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان خبر داد؛
نجات 5 شهروند زاهدانی از میان دود و آتش
علی نجفی زاده گفت: در پی آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در زاهدان، آتش نشانان پنج نفر از ساکنان این منزل را از میان دود و آتش نجات دادند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷
 
به گزارش زاهدنیوز،علی نجفی زاده مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی و اطلاع رسانی به موقع این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی زاهدان ساعت ۱۸:۳۰روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های عملیاتی ۲۱۰ و ۲۰۸ را به خیابان بدر، بدر هشت اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه اول یک واحد مسکونی دو طبقه رخ داده بود که در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود  زیادی از پنجره ها به بیرون خارج می شد.

این مقام مسئول بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و پوشیدن دستگاه تنفسی ضمن انجام ایمن سازی های اولیه، عملیات خود را در قالب دو تیم عملیاتی آغاز کردند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: تیم اول با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی به مهار شعله های آتش پرداختند و در کمترین زمان ممکن توانستند آتش سوزی را مهار و کامل خاموش کنند و از سرایت آن به قسمت های دیگر ساختمان و همچنین بروز خسارت مالی بیشتر جلوگیری کردند.

نجفی زاده افزود: تیم دوم آتش نشانان همزمان با تیم اول موفق شدند پنج نفر از شهروندان (یک آقا ، یک خانم و سه کودک )را که در طبقه دوم میان شعله و دود بودند به محلی امن انتقال دهند.

وی بیان کرد: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی زاهدان در حال بررسی است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark