کد مطلب: 58117
 
رای فراکسیون اکثریت مجلس به ریاست «قالیباف»
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اکثریت آراء در جلسه فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس شورای اسلامی به صحن علنی معرفی می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶
 

به گزارش زاهدنیوز،محمدصالح جوکار ، منتخب مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره جزئیات جلسه عصر امروز فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد:  این جلسه ساعت 16 با حضور اعضای فراکسیون آغاز شد.

وی افزود: در جریان این جلسه نمایندگانی که کاندیدای ریاست مجلس بودند ضمن ثبت نام به مدت 20 دقیقه برنامه های خود را ارائه کردند.

این نماینده مجلس گفت: قالیباف، میرسلیم، حاجی بابایی و نوروزی چهار کاندیدای ثبت نام کننده برای ریاست مجلس بودند.

جوکار ادامه داد: همچنین در این جلسه سایر اعضای هیئت رئیسه مجلس نیز دیدگاه ها و برنامه های خود را به صورت کتبی ارائه کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: پس از پایان اظهارات نامزدهای ریاست مجلس محمدباقر قالیباف با کسب166 رای از مجموع 240 رای ماخذه،به عنوان نامزد نهایی فراکسیون نیروهای انقلاب به صحن علنی مجلس معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنای فراکسیون این است تنها کسی که بیشترین رای را در این جلسه کسب کرده در جلسه علنی فردا صبح کاندید ریاست در صحن علنی باشد.

به گزارش دانا فردا پنج شنبه 8 خرداد در جریان برگزاری دومین جلسه علنی مجلس یازدهم قرار است اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

انتهای پیام/ک 

Share/Save/Bookmark