کد مطلب: 51457
 
دبیر ائمه جمعه و جماعات در نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان:
جو سازی بی مورد از اعدام گروهک جهاد و توحید اقدامی ناشایست است/ گروهک های غرب کشور دست پرورده و جیره خوار اسرائیل هستند
دبیر ائمه جمعه و جماعات در نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شاید برخی مخالف اعدام دسته جمعی باشند اما دلسوزی آنها بی مورد است و بجای آنکه برای گروهک هایی که بر ضد اسلام، علما و مردم دست به اقدامات وحشیانه می زنند باید از نظام، مردم و اسلام دلسوزی کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
 
مولوی دهانی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اقدام شایسته و به موقع دستگاه قضایی در خصوص اعدام گروهک جهادی و توحیدی اظهار داشت: این گروهک ها با ایجاد رعب و وحشت در بین جوامع و با هدف اختلاف پراکنی بین مردم اعم از شیعه و سنی اقدام به جنایت های ددمنشانه در کشور اسلامی ایران کرده که اعدام آنها حرکتی به حق محسوب می شود.
وی از این گروهک ها بعنوان جیره خوارهای سرویس جاسوسی اسرائیل یاد کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هرگونه اقدام دشمنان برخورد جدی و به موقع از خود نشان می دهد چرا که گروهک هایی همچون گروهک جهاد و توحید خط و مشی خود را از اسرائیل گرفته تا به اختلاف در بین جوامع اسلامی دامن بزنند.
دبیر ائمه جمعه و جماعات در نهاد رهبری در امور اهل سنت استان جو سازی بی مورد از اعدام گروهک جهاد و توحید را اقدامی ناشایست عنوان کرد و افزود: شاید برخی مخالف اعدام دسته جمعی باشند اما دلسوزی آنها بی مورد است و بجای آنکه برای گروهک هایی که بر ضد اسلام، علما و مردم دست به اقدامات وحشیانه می زنند باید از نظام، مردم و اسلام دلسوزی کنند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه گروهک نامبرده دست پرورده و جیره خوار اسرائیل هستند، بیان کرد: آمریکا و اسرائیلی که خود را دایه حقوق بشر معرفی می کند امروز بیشترین آمار جنایت های وحشیانه در طول تاریخ را به نام خود ثبت کرده از اینرو برای آنها حقوق بشر و دموکراسی معنا و مفهومی ندارد.
مولوی دهانی با بیان اینکه هدف آمریکا مقابله با اسلام ناب محمدی است، ادامه داد: هرکجا اسلام قد علم کرد دشمنان با توطئه های فراوان قصد نابودی و اجرای نقشه های شوم خود را در جهت محقق کردن اسلام آمریکایی داشتند که این امر با وحدت و انسجام بین امت اسلامی همچنان ناکام و شکست خورده مانده است.
وی در پایان حمایت مالی و اقتصادی از گروهک ها، توسط آمریکا را حرکتی در جهت خراب کردن چهره اسلام و نابودی کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: تروریست ها دست پرورده آمریکا هستند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark