کد مطلب: 50377
 
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی:
نگاه جمهوری اسلامی به همه اقلیت های مذهبی عادلانه است/ ورود سید عثمانی نشان از آزادی مذهبی دارد
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود سید عثمانی در هیات رییسه مجلس که یکی از افراد اهل سنت می باشد را به فال نیک می گیریم زیرا این امر نشان از آزادی مذهبی در کشور دارد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
 
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه آزادی مذهبی در جمهوری اسلامی ایران از قبل وجود داشته است، اظهار داشت: ورود سید قسیم عثمانی در هیات رییسه مجلس که یکی از افراد اهل سنت می باشد را به فال نیک می گیریم زیرا این امر نشان از آزادی مذهبی در کشور دارد.
محمد نعیم امینی فرد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی نگاهی عادلانه دارد، گفت: در جهان اسلام به عینه نشان دادیم که پیروان مذاهب مختلف اسلامی حتی اهل کتاب هم از حقوق اجتماعی مساوی برخوردارند.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت طوبی نیز در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه همیشه در ایران راه برای همه اقلیت ها باز بوده است، افزود: در این خطه از جهان در کشور اسلامی ایران که تنوع قومی مذهبی در آن زیاد بوده و نظام و حکومت آن اسلامی است کلیه مسلمانان در اداره کشور سهیم و شریک هستند.
مولوی عبدالغنی بارانی بیان داشت: این فرصت و موهبتی الهی است که هر کس باید در پست و سمت خود به خوبی از عهده آن برآید و ایفای نقش کند.
وی ادامه داد: این اتفاق بسیار جالب که یکی از علمای اهل سنت هم بعنوان عضوی تاثیرگذار در جهان اسلام به هیئت رئیسه مجلس ورود پیدا کرده باعث خوشحالی مردم اهل سنت شده است.
 مولوی بارانی گفت: این امر سبب مساوات، مودت و اخوت بیشتری می شود و عزت و سربلندی را برای میهن اسلامی فراهم می کند.
وی در پایان با اشاره به آگاهی و بصیرت افزایی مردم نسبت به مسائل مذهبی بیان داشت: ما بعنوان الگو و سرمشق برای کشورهای اطراف می توانیم بگوییم در جمهوری اسلامی ایران آزادی، دموکراسی و حقوق بشر بخوبی اجرا می شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark