۱
کد مطلب: 12577
 
فرصت نمایندگان تا آخر امروز برای ارائه پیشنهادات بودجه‌ای به کمیسیون اقتصادی
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۸
زاهدانه:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه سال 92 در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید و نمایندگان تنها تا آخر امروز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در مورد بودجه به کمیسیون ارائه کنند.

به گزارش زاهدانه،  نماینده مردم ماکو و چالدران در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس کلیات لایحه بودجه سال 92 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسائل مالیاتی درآمدهای واصله از طریق گمرک، موضوع هدفمندی یارانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت کلیات لایحه بودجه سال 92 در این زمینه در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید.

 محمد علیپوربا بیان اینکه نمایندگان تنها تا آخر امروز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در مورد بودجه 92 به کمیسیون ارائه کنند افزود: در روزهای آتی پیشنهادات واصله در جلسات کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و کمیسیون در نهایت نظر خود را به کمیسیون تلفیق ارائه می‌کند.

وی اظهار داشت: رئیس کل گمرک، معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و همچنین رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری فارس
Share/Save/Bookmark
 


 
ایمان سلاجقه
با سلام
با مطلب \\ نوار زمان بیانات امام خامنه ای // به روز می باشم.
http://hemaseh.blog.ir/post/63
با سپاس (134)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۲۸