کد مطلب: 37787
 
عیادت روسای قوا و مسئولان نظام از رهبر معظم انقلاب
روسای قوا و مسئولان نظام و فرماندهان نظامی با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از ایشان عیادت کرده و سلامتی و طول عمر با برکت ایشان را از خداوند متعال مسألت کردند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۴
عیادت روسای قوا و مسئولان نظام از رهبر معظم انقلاب
 
به گزارش زاهدانه ، رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.

ایشان افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان‌شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کردند: ان‌شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

ساعتی پس از عمل جراحی حضرت آيت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمين روحانی رئيس جمهوری اسلامی ايران در بيمارستان محل بستری رهبر انقلاب حاضر شد و از ايشان عيادت کرد.


رئیس جمهور پس از دیدار در مصاحبه‌ای، با اظهار خرسندی از وضعیت عمومی رهبر انقلاب و انجام دقیق و مطلوب عمل جراحی و مراقبتهای پزشکی پس از عمل تأکید کرد: همه مردم باید برای سلامتی، طول عمر و افزایش توفیقات ایشان در خدمت به ملت ایران و جهان اسلام دعا کنند.

روحانی حال عمومی رهبر معظم انقلاب را بسیار خوب و همراه با شادابی و نشاط توصیف کرد و گفت: عوارض پس از عمل کاملاً طبیعی است و تیم پزشکی مجرّب، این عمل جراحی را به بهترین و دقیق‌ترین وجه انجام دادند و در خصوص مراقبتهای پس از عمل نیز باید با همین دقت کار را دنبال کنند.

رئیس جمهور دعای ملت ایران برای رهبر انقلاب را دعایی دائمی و مستمر خواند و اظهار داشت: حال عمومی رهبر انقلاب بسیار خوب است، بنابراین مردم اصلاً نباید نگران باشند و در کنار دعا برای سلامتی ایشان، همه باید شکرگزار وجود ذی جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند.

وی به سفر خارجی از قبل برنامه ریزی شده خود در عصر امروز نیز اشاره کرد و گفت: تمایل داشتم که در تهران بمانم اما خود رهبر معظم انقلاب فرمودند که این سفر طبق برنامه انجام شود.


همچنین عصر امروز (دوشنبه) آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی،آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس شورای عالی حل اختلاف قوا، حجت الاسلام سیدحسن خمینی،دکتر ولایتی،غلامعلی حدادعادل،با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از ایشان عیادت کردند و با اظهار خرسندی از شرایط مطلوب رهبر معظم انقلاب پس از انجام عمل جراحی، سلامتی و طول عمر با برکت ایشان را از خداوند متعال مسألت کردند.

گفتنی است؛،جهانگیری معاون اول رییس جمهور، احمدی نژاد رییس جمهور سابق،شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی و همچنین تعدادی از مسئولان، با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب از ایشان عیادت کردند.

همچنین آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز با حضور در بیمارستان از نزدیک درجریان روند درمانی رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark